Wednesday, June 27, 2012

Shopping m.a.c make up

Hai..hari ini aku nak share beberapa barang make up from M.A.C.. Bila dah apply kat muka mmg puas hati sgt2...

Ni la beberapa barang yang di beli..

Total rm RAHSIA..hihihi

Jom kiter citer pasal produk..

Yang benda hitam penutup terjongket ke atas (belah kiri) ialah Mineralize Loose Powder foundation..Comel sgt..Dalam siap dah ada span bercantum dgn penutup..Warna yang aku pilih medium plus..Ok la dgn kulit muka aku..Biler dah apply kat muka nampak kemas..Then tak perlu lg pakai foundation....

Yang warna warni kaler pink,purple,hijau and grey tu pigment eyeshawder...Eye shadow ni jenis loose tau..Biler apply kalu guna brush yg salah boleh berterabur..Aku pakai tangan jer..Senang sket nak apply..eye shadow jenis ni agak berkilat n ada shimmer..Sesuai sgt if pakai bile dinner ker,kahwin ker..warna dia agak pekat..

Eyeshadow yang dlm kotak ni plak (yg warna seakan pelangi tu) nama nyer Mineralize eye shadow..Aku panggil 3d eye shadow jer..biler pakai nampak mcm dah siap blend...senang sket nak memakainya..

sampai sini la dulu aku citer pasal product..nanti sambung lg k..



 
Yang ni beberapa eye shadow yang aku beli..Warna mmg seyes nak nangis biler tgk..Cantik sgt....


No comments: