Monday, May 21, 2012

Belajar Mekap


Kali ini aku nak citer pasal mekap..Aku mmg dari dulu suka benda yang cantik..Asal cantik jer aku suka..Suka sgt tgk org kelihatan cantik.Start dari tu la aku tergerak untuk belajar mekap..

First sekali aku belajar dengan Kak nurul..Ala Nurul Shukor..Yang mekap Dato’ siti tu...Kak nurul mmg baik dah sgt la tak kedekut ilmu..Tanya la apa sahaja ada jer jawapan..Dan jawapan tu la yang buat keta banyak belajar...












Lepas belajar ngan kak Nurul aku belajar plak dengan Emma Mustafa. Kak emma ni tak la se glemer kak nurul  tp aku suka mekap dia yang lite2 gitu..konsep dia less is more..Tapi aku lebih suka kelas ngan kak nurul..Sbb kelas dia happening sgt n sgt kelakar..hihihi..Sorry yer kak emma..hihihi
Ni adalh sikit gambar2 yang sempat aku snap..tak bayak sbb kusyuk belajar...ceehhhh....










Tak tau mcm mana nak rotate..dah rotate tapi kuar kat sini tetap cani..huhuhu

No comments: