Thursday, May 24, 2012

Shopping make up

Semalam habis waktu kerja 5.30 terus pergi KLIA..nak beli serum yang dah habis..Sebelum ni pakai LAURA MERCIER http://www.lauramercier.com/store/shop/Primers_Foundation-Primer_prod210040?currentSkuId=sku110065..tp malangnya tak de jual kat KLIA..Terpaksa la cari brand lain...Cari punya cari semua tak berkenan di hati..Shu emmuera pernah try..M.A.C pn pernah try..erm...ttp nak cari brand lain...tak kan nak guna brand yang sama jer..Tak boleh la nak compare yang terbaik..erm....jalan punya jalan aku ada berkenan dengan produk ni..LANEIGE..Produk from Korea..Rm78.00



Hari ini pergi kerja try jugak pakai..Mmg best..Nampak muka licin jer walaupun muka aku ni tak la selicin mana...Function produk ni untuk control oil and tutup pores.So Sesapa yang liang pori tu besar boleh la try laneige ni..Lepas dah apply foundation..muka akan nampak licin n glowing...erm..nk tepek muka aku kat sini..malu plak..hihii..len kali la...



Dah dpt barang ni aku sangkut plak dengan GUERLAIN. Tetiba jer berkenan...Yang ni untuk finishing...Dah siap sumer,pakai base..foundation..last  baru tepek benda ni..Just layang2 je ngan brush...Lagi nampak glowing...
Yang ni la rupa nyer..Aku beli twin pack..Share dengan kak Yani..Sorang dlm Rm90.00 camtu...





Dah dpt dua brg ni..aku boleh plak sangkut dgn satu lipstik ni..Erm...habis duit aku..hehheee....Tengok ada byk warna terus jer berkenan..Rm60.00....and hari ni terus je pakai pergi office...








No comments: