Wednesday, February 16, 2011

Clarins product

Hai...
Korang pernah try tak product clarins..?? Try la..tak rugi..harga pun berpatutan dan tahan lama. Saya try untuk whitening set. ..HP Plus set..Memang berbaloi.. Pakai dalam 2 minggu dah nampak kesan..Produk ni bukan memutihkan kulit tau..Dia akan buat kulit kita sekata..Kekadang bila usia dah meningkat byk la bintik hitam.Tp bila pakai produk ni ia akan pudarkan bintik2 hitam tu...Tp yang penting 'TIDAK MENGGELUPAS'.

Setahu saya la..peeling product yang menggelupas ni tak bagus.Ia boleh menipiskan kulit.Walaupun product clarins ni memberi kesan yang agak lambat compare pada produk yang menggelupas..sekurang-kurangnya kulit kita tidak rosak dan akan bertambah sihat..

Yang ni product yang paling saya suka.Brightening Smoothing Serum 30ml.
   
Product ni paling bagus. Sya pakai pagi dan malam. Dah dekat 6 bulan saya guna..Mmg tahan lama dahn sangat la berbaloi..



Yang ni plak day cream.Brightening Hydrating cream 50ml.

Lepas pkai serum tu sy pakai day cream ni plak..Kulit kita akan nampak lembab jer lepas pakai. Mmg sesuai ngan kulit saya.



Untuk malam plak saya pakai night cream ni.White plus HP Repairing Whitening Night Cream 50ml.
Bangun pagi je kulit jadi semula jadi lembut..
Ok stop dulu..Next time sy akan share something dengan korang ye...

No comments: