Sunday, May 20, 2012

Photoshoot - Tasik Shah Alam

hi.. hari ni aku nak share my latest make up artwork.Time tu aku dpt peluang untuk make up tanpa tema and boleh mekap sesuka hati..rasa puas and tidak terikat dengan apa apa tema pun.. Event tersebut telah di anjurkan oleh Team Durianz Photographer.Baju plak di sponsor oleh Jaja Sutera.So far, inilah photoshoot yang paling enjoy & best sgt dan dapat kenal dengan talented talent Intan Norazita di temani dgn bf dia yang sgt setia menunggu...hehehee....

Kat event ni jugak aku dpt berkenalan dgn bebarapa mua yg semuanya hebat2 belaka. Aku ni dah la jenis yang tak peramah...hihi tp dpt jugak geng... Pada Masuri Mai dan Fathia selamat berkenalan..Korang memang best....

Make up intan tak la sesusah mana..sbb dia mmg dah cantik..Juz mekap yg simple2 jer...and hasilnya tetap gojes.

Ini la hasil nya..


Before


After





















Aku sajer jer nak mencapap..hahhaa....ini lah intan..


Ok sampai sini dulu..Nanti sambung lagi.......


No comments: