Monday, May 21, 2012

Trip to Singapore..


Kali ini aku nak cerita pasal jenjalan di kota Singa..Kali ni berjalan dgn family sebelah husband..Mmg best and happening sgt sbb aku jugak boleh main kat USS sbb ade org boleh jaga anak-anak aku..hihihi

Trip di Singapore kitaorang plan last minute...Tak de preparation langsung..Sbb time tu jugak busy nak pindah rumah baru.Tp Alhamdulillah trip ini berjaya jugak akhirnya..

Kitorang plan untuk pergi ke Universal Studio.Hari pertama bermalam di johor.Tido dekat M-Suite Hotel JB http://www.m-suitesjohor.com/ppc/mmg terbaeekkk apartment ni..Harga pun murah..Aku beli dekat Booking with hotel..Dalam Rm265 je untuk 1 malam..Tapi ada 2 bilik tau..







Hari kedua baru ke USS..Tiket sekali dengan transport..Tido semalam dekat http://www.hotel81.com.sg/..Peh mahal giler..1 malam rm500..huhuhu..bilik kecik giler n siling rendah...kalu batuk pun bilik sebelah boleh dengar...hhahhaaa..aku kutuk husband aku habis-habisan..Mana tak nyer pilih hotel tah paper....kelakar giler...tido pun berhimpit2..Nak jimat punya pasal..hahhaha..Gambar pun tak sanggup nak amik..Try google dpt gak gambar hotel ni..huh..




Berbalik citer di USS..kitorang sampai  dalam pukul 11..lambat dekat imigresen la...Kena beratur panjang..Sampai je terus amik map dan follow dia punya road..First pergi Madagascar,pastu Far2 away,Jurassic Park,Transformer and new York..Eh ade lagi Mummy...Mmg best and enjoy sgt..













No comments: